Servis po nakupu

Tudi po nakupu ostajamo z vami!

Prepričani smo, da ste z nakupom našega izdelka sprejeli pravo odločitev. Z našim servisom pa vam bomo stali ob strani tudi po opravljenem nakupu.

Hitro in s čim manjšimi stroški bomo poskrbeli za:

1. servis v primeru težave s svetilko
2. servis v primeru da želite dokupiti-dopolniti že kupljena svetila
3. razbito steklo

Servis v primeru težave s svetilko

Da vam bomo lahko ponudili najhitrejšo pomoč in odgovor na vaša vprašanja, nam ob klicu posredujte naslednje podatke o svetilu:

  • Tip
  • Moč
  • Opis barve ali oblike
  • Vrsta svetila: zunanja, notranja
  • Tip svetilke: viseča, lestenec, reflektor,…
  • Št. žarnic in tip žarnice (E-14, E-27, GU-10,…)
  • Barva ali opis stekla
  • Opis težave, ki jo imate
  • Kje ste svetilko kupili

Servis v primeru da želite dokupiti-dopolniti že kupljena svetila

Da bomo lažje našli rešitev, nam ob klicu posredujte podatke o:

  • Tipu svetilke
  • Letu nakupa svetilke (določeni sestavni deli se zaradi spremenjenih predpisov o varnosti svetil lahko zamenjajo)

Razbito steklo

V primeru, da se vam je steklo razbilo, vam nudimo različne vrste rezervnih stekel, med katerimi se lahko odločate.

Ker vam stekla ne moremo pošiljati po pošti, saj se v 70% razbije, vam svetujemo, da steklo naročite v prodajalni svetil, kamor vam ga bomo tudi dostavili.

Vaš problem bodo rešili naši strokovnjaki!

Zato ne oklevajte in nas kontaktirajte na tel. št.: 03 564 90 60 ali 03 56 49 066 ali pošljite opis problema, ki ga imate s svetilom na elektronski naslov prodaja@kaij.siinfo@kaij.si